היתרונות של מזגני אינוורטר

גם אתם שומעים כל הזמן על מזגני אינוורטר ולא מבינים על מה מדובר? באנו לעשות לכם סדר בעיקרי הדברים!

בשנים האחרונות גברה הדרישה למכשירים חסכוניים באנרגיה וידידותיים לסביבה, מה שהוביל להתקדמות טכנולוגית המגדירה מחדש את הדרך בה אנו מצננים את החללים שלנו. בין החידושים הללו, השילוב של טכנולוגיית אינוורטר במזגנים בולט כשחקן משמעותית, ומציע שפע של יתרונות הנותנים מענה הן לדאגות הסביבתיות והן לצרכי הצרכן.

הסיפור מתחיל בעובדה שמהלך שנת 2024, מדינת ישראל תאסור את ייבוא ושיווק מזגני ה-ON/OFF שכולנו השתמשנו בהם עד היום. במקום המזגנים בטכנולוגיה המסורתית, מחויבים היבואנים והיצרנים להשתמש מהיום אך ורק במזגנים בעלי טכנולוגיית אינוורטר (INVERTER). טכנולוגיה זו קיימת שנים רבות, וגם בישראל שווקו תמיד דגמי אינוורטר. עד היום, מזגנים אלו היו יקרים יותר ומסובכים יותר לטיפול אך המצב משתנה לטובה בזכות התרת היבוא על פי תקינה אירופאית. באירופה (וברוב העולם המערבי), הוחלט להשתמש במזגני אינוורטר בלבד כבר לפני מספר שנים, מה שמאפשר לייצרני המזגנים (ברובם מסין) לייצר סדרות אינוורטר לפי תקינה אירופאית בהיקף גדול ובמחירים נוחים. ייבוא מזגני אינוורטר לישראל תחת התקינה האירופאית מוזיל את עלויות דגמי האינוורטר ומנגיש את השירות והטיפול במזגנים אלו על ידי הוזלת חלקי החילוף. 

היבואנים בישראל החלו לפעול בעוצמה על מנת להניע את המהלך ולהתכונן לשינוי ולהפסקת שיווק דגמי ה-ON/OFF הישנים, מוזמנים להיכנס לחנות שלנו ולראות את דגמי האינוורטר של כל החברות ולהבין כי המחירים שלהם קרובים מאוד או זהים למחירי המזגנים המסורתיים:

מזגני אינוורטר באתר – CoolMe

 

מזגנים מסורתיים (ON/OFF) פועלים על מערכת מדחס במהירות קבועה – המנוע נדלק כאשר מפעילים את המזגן, וכאשר הוא מגיע לטמפרטורה הרצויה, המנוע החיצוני נכבה והיחידה הפנימית ממשיכה להוציא אוויר.

לעומת זאת, טכנולוגיית אינוורטר מציגה מדחס במהירות משתנה שמתאים את מהירותו בהתאם לדרישת הקירור – כאשר מגיעים לטמפרטורה הרצויה, המנוע החיצוני מוריד את התפוקה שלו אך לא עוצר.

פונקציונליות דינמית זו משיגה מספר יתרונות:

 

"השילוב של טכנולוגיית אינוורטר במזגנים בולט כשחקן משמעותי ומציע שפע של יתרונות הנותנים מענה הן לדאגות הסביבתיות והן לצרכי הצרכן."

 

יעילות אנרגטית

 

 טכנולוגיית האינוורטר מייעלת את צריכת האנרגיה על ידי התאמת מהירות המדחס בהתאם לעומס הקירור הנדרש. בניגוד לדגמים קונבנציונליים שמתחילים ועוצרים לעיתים קרובות, מזגני אינוורטר פועלים באופן עקבי בהספקים נמוכים יותר, וצורכים פחות חשמל באופן משמעותי. יעילות זו לא רק מפחיתה את חשבונות החשמל אלא גם תורמת לסביבה ירוקה יותר על ידי מזעור פליטת פחמן.

 

"מזגני אינוורטר פועלים באופן עקבי בהספקים נמוכים יותר, וצורכים פחות חשמל באופן משמעותי"

בקרת טמפרטורה עקבית

 עם ויסות טמפרטורה מדויק, המזגנים החדישים שומרים על סביבה יציבה ונוחה בתוך החדר. הטכנולוגיה מאפשרת קירור מהיר בתחילת הפעולה ומווסתת את מהירות המדחס כדי לשמור על הטמפרטורה הרצויה ללא תנודות. יציבות זו בקירור מונעת שינויי טמפרטורה פתאומיים, ומבטיחה נוחות משופרת לשוהים בחלל הממוזג.

 

תוחלת חיים ממושכת

 הפעולה המבוקרת והיציבה של מדחסי האינוורטר גורמת לבלאי מופחת. כתוצאה מכך, יחידות אלה מתהדרות בדרך כלל באורך חיים ארוך יותר. התדירות המופחתת של ההפעלה והעומס הקטן יותר על הרכיבים תורמים לעמידות משופרת, ועלולה להפחית את עלויות התחזוקה לאורך זמן.

הפעולה המבוקרת והיציבה של מדחסי האינוורטר גורמת לבלאי מופחת. כתוצאה מכך, יחידות אלה מתהדרות בדרך כלל באורך חיים ארוך יותר.

 

יתרונות סביבתיים

צריכת אנרגיה נמוכה יותר מתורגמת ישירות לפליטת גזי חממה מופחתת, מה שהופך את מזגני האינוורטר לבחירה ידידותית לסביבה. על ידי מזעור בזבוז אנרגיה ושימוש בסוגי גז חדשניים, מערכות אלו מתיישבות עם יעדי הקיימות, ותורמות באופן חיובי למאמצי שימור הסביבה.

 

פעולה שקטה יותר

מזגנים אלו פועלים בצורה שקטה יותר בהשוואה ליחידות מסורתיות. פעילות רציפה של מהירות המדחס ממזער את רמות הרעש, יוצר אווירה שלווה בתוך חלל המגורים או העבודה. תכונה זו מועילה במיוחד עבור סביבות רגישות לרעש או בהפעלת המזגן במהלך הלילה.

 

מזגן אינוורטר

לסיכום, שילוב טכנולוגיית האינוורטר במזגנים מסמל קפיצת מדרגה משמעותית לעבר התייעלות אנרגטית, חיסכון בעלויות וקיימות סביבתית. ככל שהצרכנים מעדיפים יותר ויותר פתרונות ידידותיים לסביבה מבלי להתפשר על הנוחות, האימוץ של המהפך צפוי להפוך לנורמה, המבשרת על עתיד קריר וירוק יותר לכולם. 

 

ההתפתחות והעידון המתמשכים של טכנולוגיית האינוורטר מבטיחים התקדמות גדולה עוד יותר בתחום מיזוג האוויר, ומציעות סיכוי מפתה לפתרונות קירור חכמים, יעילים יותר ואחראיים לסביבה לשנים הבאות.

 

נשמח לעמוד לשירותכם בבחירת המזגן החדש שלכם,

מחלקת מכירות אתר קולמי
072-3902080
info@coolme.co.il

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם...

מזגן עילי מעוצב לסלון

מזגן עילי מעוצב

במהלך חודשי החורף, מזגנים יכולים להיות יותר מסתם מכשירי קירור – הם מכילים את המפתח ליצירת סביבה פנימית נוחה ומווסתת היטב. לדעת כיצד למנף אותם ביעילות בעונות קרות יותר יכול

לקריאה נוספת >>
סל קניות
close
× היי, איך אפשר לעזור?
דילוג לתוכן preloader