מזגן 1.25 כוח סוס

מזגנים 1.25 כ"ס של המותגים המובילים

 

אם תשאלו כל טכנאי מזגנים איזה מזגן מתאים לחדר שינה סטנדרטי בדירה סטנדרטית בישראל, הוא יאמר מייד ובלי היסוס ש־1.25 הוא העצימות המיטבית למזגנים בחדרי שינה. מזגן 1.25 כוח סוס אינו מרעיש ומקרר או מחמם את החדר במהירות. הוא יכול לעבוד ללא הפסקה ימים ארוכים בלי מאמץ.

מזגני 1.25 כוח סוס של מיטב החברות

מזגן איכותי הוא כבר לא מותרות. הוא אחד ממכשירי החשמל החשובים ביותר במשק הבית ועובד כמעט בכל יום בשנה – גם בעונות הקפואות וגם בעונות הלוהטות. מזגן עוצמתי ואיכותי נדרש לא רק בכל בית אלא גם בכל אחד מחדרי השינה שלו. אין זה משנה אם הטמפרטורות בחוץ נוסקות או צונחות, מזגן חזק יקרר את הבית או יחמם אותו לנוחותכם המלאה וישלוט על רמות הלחות בו כדי שלא תתייבשו.


חשוב לזכור שיעילותו של המזגן תלויה מאוד בגודלו של החדר שאותו הוא מצנן או מחמם. גודלה של יחידת הקירור עצמה חשובה מאוד. מזגן גדול בחדר קטן יידלק וייכבה בתדירות גבוה, יצרוך אנרגייה רבה וירעיש מאוד. מזגן קטן בחדר גדול יפעל שעות מרובות בלי להשהות את עצמו כדי להגיע לטמפרטורה שהוגדרה אך לא יהיה לו די כוח לכך. עם זאת, העצימות של המזגן חשובה בהרבה. עצימות היא התכונה החשובה ביותר שדרושה להתאמה מיטבית של מזגן בחדר נתון. איך נמדדת עצימות של מזגן? עצימות נמדדת בכוח סוס. בואו נבדוק איך נעריך מהו כוח הסוס הנדרש לצרכים שלכם, מה מחירו של מזגן 1.25 ולמה הוא המתאים ביותר לחדרי השינה הסטנדרטיים.


איך נעריך את כוח הסוס הנדרש?

כדי להעריך את עצימותו של המזגן הנדרש, כלומר את כוח הסוס הרצוי, צריך לחשב את גודלו של החדר במטר רבוע. הקפידו על מדידה מדויקת של החדר כי רק מדידה נכונה תאפשר לכם להתקין בחדר מזגן שיעבוד ביעילות ויחסוך אנרגייה. השתמשו בסרט מדידה כדי למדוד את אורכו של החדר ואת רוחבו. הביאו בחשבון שמזגן 1 כוח סוס מייצר כ־9,000BTU (יחידות תרמיות לחום ולאנרגייה) לשעה לכל 10 מטר רבוע. ולכן אם מזגן 1 כוח סוס יתאים לחדרי שינה קטנים במיוחד, מזגן 1.25 כוח סוס יתאים לחדרי שינה בינוניים ומרווחים שזקוקים לייצור של 12,500BTU לשעה. מזגן 1.25 מקרר או מחמם כל חדר בינוני או גדול במהירות, ולכן הוא אידיאלי לחדרי השינה בבית.


מזגן 1.25 חסכוני ויעיץ ב- Coolme

מנגנוני ההשהיה המוגדרים בו יטייבו את היעילות האנרגטית שלו ויחסכו לכם כסף. אין זה משנה כלל אם החדר משמש למגורים של בן משפחה אחד, שניים או יותר. 1.25 כוח סוס הוא העצימות המדויקת ביותר לצרכים של כל חדר שינה נתון ושל בני הבית המתגוררים בו. רוצים למצוא את ה־1.25 המדויק לכם ולצרכים שלכם? דברו עם צוות המקצוענים של Coolme וקבלו הצעה שלא תוכלו לסרב לה.


כמה עולה מזגן 1.25 כוח סוס?

מחירו של מזגן 1.25 כוח סוס תלוי במותג המייצר ובביקוש לו. המחיר הממוצע למזגן 1.25 ב־ Coolme נע בין 1,500 ₪ ל־2,400 ₪, ואתם תמיד יכולים למצוא אצלנו המזגן המדויק לצרכים שלכם. לא יודעים איזה מותג יתאים לכם? דברו איתנו. בשיחה איתנו אל תשכחו לציין את מידות החדר הייעודי, השימוש שלו, כמה בני משפחה מתגוררים בו ומה צורכי מיזוג האוויר שלהם. אנחנו נציג לכם את אפשרויות המיזוג הטובות ביותר העומדות לרשותכם, ונמליץ לכם על יחידת הקירור המתאימה ביותר בהסתמך על ניסיוננו ארוך השנים ועל הידע הרב שצברנו. 


למה כדאי לקנות מזגן 1.25 ב- Coolme ?

כי מזגנים זה עסק למקצוענים, והמקצוענים של Coolme חיים ונושמים מזגנים מזה עשרות שנים. חשוב מאוד להתאים את המזגן לגודל החדר ולצורכי בני הבית, ואנחנו תמיד מקפידים לקבל מהלקוחות את כל המידע החיוני לביצוע התאמת מזגן מיטבית. התאמה מיטבית של מזגן היא אחריות, ואנחנו ב־Coolme לוקחים את האחריות הזאת ברצינות. הנוחות והחיסכון שלכם חשובים לנו מאוד, ולכן אנחנו מקדישים זמן רב כדי לברר את צורכי מיזוג האוויר שלכם ולהתאים לכם מזגן יעיל אנרגטית, חזק, עוצמתי ושקט.


צריכים לקרר או לחמם במהירות את חדרי השינה של הילדים? רוצים ליצור מרחב נינוח, צונן ונעים בחדר ההורים? דברו איתנו, ונכיר לכם את מזגן 1.25 כוח סוס החדש שלכם.

סל קניות
close
× היי, איך אפשר לעזור?
דילוג לתוכן preloader