...

מזגן 3 כוח סוס

מזגן 3 כוח סוס

מזגנים 3 כ"ס של המותגים המובילים

 

מזגן 3 כוח סוס משמש בעיקר לחלל גדול כמו סלון או חדר שינה מאד גדול.

תפוקות הקירור/חימום של מזגנים בעלי 3 כוחות סוס נעים בטווח של 25,000-30,000 BTU.

 

לפני שבוחרים מזגן, יש לקחת בחשבון גורמים שונים: מספר הנפשות בחלל, מיקום המזגן, כיוון החלונות וגורמים נוספים שעשויים להשפיע על תפקודו של המזגן, ולכן מומלץ להיעזר ביועץ מיזוג אוויר מקצועי.

מזגנים עיליים 3 כוחות סוס מתאימים בדרך כלל לחלל המרכזי של הבית, הסלון. על כל מטר מרובע יש לקחת בחשבון בערך 1,000 BTU, וכל 9,000 BTU שווה ל-1 כ״ס.

 

לדוגמה, בכדי למזג סלון בגודל של 30 מ״ר, מזגן בעל 30,000 BTU אמור לעשות את העבודה (30,000/9,000) – מזגן של 3.5 כ״ס (מעגלים למעלה).

 

כמובן שישנם גורמים נוספים שיכולים להשפיע על עוצמת המיזוג הנדרשת דוגמת כיוון הסלון, מיקום הבית בארץ, פתחי איוורור, האם הסלון נמצא כחלק מחלל גדול יותר של מטבח / פינת אוכל, חלונות ועוד…

 

לכן, כדי לקבל את התוצאה הטובה ביותר, אנחנו ממליצים להיעזר באיש מקצוע לפני רכישה לצורך אפיון מדויק של הפרמטרים והתאמה של מזגן בהתחשב בנתונים.

 

טווח מחירי מזגנים 3 כוחות סוס הוא רחב ביותר, ומושפע מיכולות/פונקציות שונות כגון: יכולת שליטה מהנייד, דירוג אנרגטי, עוצמת רעש(db) וטכנולוגיות מתקדמות אחרות. מוזמנים לקרוא את מדריך הקנייה שלנו.

שאלות ותשובות על מזגן 3 כוח סוס

כמה עולה מזגן 3 כוח סוס?

טווח מחירי המזגנים יכול לנוע בין כ-3800 ₪ לבין 5000 ₪ ואף יותר לא כולל התקנה. עלות מזגן 3 כוח סוס משתנה מדגם לדגם בהתאם לסוג המזגן, מותג, דירוג אנרגטי ועוד.

 

כמה עולה שעת מזגן 3 כוח סוס?

עלות מזגן 3 כוח סוס כ-1.13 ₪ לשעת עבודה. כמובן שהמחיר מושפע מפרמטרים שונים כגון: דירוג אינרגטי, מותג, טכנולוגיה ועוד.

 

כמה עולה התקנת מזגן 3 כוח סוס?

עלות התקנת מזגן 1 כוח סוס נעה בין 500 ₪ ל-1200 ₪ ללא הוספת צנרת.

סל קניות
close
× היי, איך אפשר לעזור?
דילוג לתוכן Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.