מזגן עילי מעוצב

מזגן עילי מעוצב לסלון

במהלך חודשי החורף, מזגנים יכולים להיות יותר מסתם מכשירי קירור – הם מכילים את המפתח ליצירת סביבה פנימית נוחה ומווסתת היטב. לדעת כיצד למנף אותם ביעילות בעונות קרות יותר יכול להשפיע באופן משמעותי על הנוחות שלך תוך הבטחת שימוש יעיל באנרגיה. גלה את הדרכים הנכונות להשתמש במזגנים בחורף כדי לשמור על תנאי פנים אידיאליים.

 

עיצוב המזגנים עשה כברת דרך ארוכה בעשורים האחרונים. ממכשירי חשמל כבדים, גסים למראה ומסורבלים המוצבים באופן סתמי בסלון ובחדרי השינה, בולטים לעין ומפריעים לשלווה, הם נעשו יפים למראה, מעוצבים בעדינות ובאלגנטיות ומעוטרים בשלל צבעים. המזגנים בבית המודרני משתלבים היטב בחלל הבית ומותאמים לכל הסגנונות העיצוביים בו.

מזגן עילי שחור

מזגן עילי מעוצב בשלל צבעים

המזגן הוא החבר הטוב ביותר שלנו בימי החמסין המעייפים. הוא הדבר הראשון שאנחנו מחפשים כשאנחנו מגיעים הביתה אחרי יום ארוך ומעייף, והוא הדבר האחרון שאנחנו נפרדים ממנו כשאנחנו יוצאים בבוקר אל עוד יום קייצי ומאתגר. כן, המזגן הוא חלק מהמשפחה ואנחנו לא יכולים לחשוב על חיים בלעדיו. כיוון שהמזגן הוא חבר אמיתי לחיים והמכשיר החשמלי המבוקש ביותר בבית, אנחנו חייבים לתת לו מקום של כבוד ולהתקין אותו בכל מקום שיאפשר לנו להתגאות בו כראוי.

אך אנחנו לא יכולים יותר להסתפק בקופסה המגושמת והמכוערת של פעם. צורכי מיזוג האוויר שלנו השתנו והיום הם כוללים גם מיזוג אוויר איכותי וגם יופי. המזגן כפריט עיצובי משמעותי חייב להשתלב היטב בכל אחד מחדרי הבית ולהגיע בגוונים שמתאימים בשלמות לצבעי הקירות והרהיטים. בדיוק בשל כך נבחר להתקין בסלון מזגן עילי מעוצב בצבע שהולם את הצבעים הרכים והחמימים בו.

תדיראן סופרים 10

מזגן עילי חזק, שקט ואיכותי

המזגן העילי הוא אביזר עיצובי נאה בכל אחד מקירות הבית. בדרך כלל נתאים את כוח הסוס שלו לגודל החדר. בחדרי השינה והאירוח נתקין מזגנים עיליים קטנים יותר מאשר בסלון ובמטבח. היחידות הפנימיות של המזגנים העיליים בחדרים המרכזיים בבית אומנם יהיו גדולות וחזקות אך המראה שלהן יהיה עדין ורך ועבודתן תמיד תהיה שקטה ואיכותית. כי גם על השקט ועל הרוגע אנחנו כבר לא מוכנים לוותר, ומבחינתנו אין תחליף למיזוג אוויר שקט שאינו מפריע לאיכות השינה או לכל פעילות משפחתית אחרת.

מזגן עילי שעובד בטכנולוגיית אינוורטר הוא חזק להדהים והשקט שלו ידהים אתכם עוד יותר. כיוון שפעולתו מכוונת ליעילות ולחיסכון באנרגייה, אתם כמעט לא תרגישו שהוא שם. למעשה, תוכלו להרגיש שהוא שם רק אם תבחרו יחידה פנימית בצבע אדום בוהק שישבור את הרכות של הצבעים הסולידיים בסלון. ואם אתם שואלים על איכות האוויר הממוזג? על זה אין מה לומר מלבד שהיא מדהימה. נסו ותיווכחו.

מזגן עילי מעוצב

מזגן עילי מעוצב בבית חכם

תפעול הבית שלנו מחייב אותנו לחפש תמיד אחר יעילות. בית חכם שהמכשירים החשמליים בו מופעלים מרחוק באמצעות יישומים מתקדמים, הוא חלק מהיעילות המבוקשת. באמצעות הבית החכם שלנו נוכל לשלוט היטב בכל המכשירים החשמליים ובפרט במזגנים העיליים שמותקנים בכל החדרים. כי מה הטעם במזגן עילי מעוצב אם אנחנו לא יכולים לשלוט בו מרחוק, להפעיל אותו רבע שעה לפני שאנחנו נכנסים לבית או לכבות אותו באמצע הלילה בלי לקום מהמיטה? אנחנו כבר לא יכולים לוותר על האפשרות לחבר את המזגן לוויפיי ולא נסכים ליהנות מהפעולה הקרירה והמפנקת שלו בלי שנוכל לשלוט בה ישירות מהאפליקציה. כי מה לעשות – בית שימושי הוא בית חכם, ובית חכם כולל גם – ובעיקר – מזגן עילי מעוצב, יפה ואיכותי.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

דגדגדגדגדג

אולי יעניין אותך גם...

היתרונות של מזגני אינוורטר

גם אתם שומעים כל הזמן על מזגני אינוורטר ולא מבינים על מה מדובר? באנו לעשות לכם סדר בעיקרי הדברים! בשנים האחרונות גברה הדרישה למכשירים חסכוניים באנרגיה וידידותיים לסביבה, מה שהוביל

לקריאה נוספת >>
סל קניות
close
× היי, איך אפשר לעזור?
דילוג לתוכן preloader